Jocuri


Pentru a fi mai usor de gasit si de citit, la recomandarea unui titan al blogului local, persecutat pe nedrept de niste nelegiuiti ai neamului, am decis sa va pun la dispozitie lista cu jocurile pe care mi le-am propus sa le descriu/amintesc/reinvii in sufletele voastre.
Vizualizarea lor necesita un simplu click, ce va va redirectiona catre o lume uitata de mult… o perioada a vietii care am fi dorit sa nu se termine niciodata, acum… caci atunci, ne doream sa gustam din plin viata, fara se stim cu ce se mananca de fapt. Avizi de a fi vazuti oameni mari, nu niste copii, acum fiecare incearca fara sa vrea sa ramana copil in suflet cat mai mult timp. Asta doresc prin postarile mele!

1. Carti de joc:
• Popa prostu
• Septic
• Macaua
• Chems
• Careu
• Tabinet
• Razboi
• Trombon
• Veceu sau cu bête colorate

2. Pe echipe:
Impuscata sau Pac Pac cu pistoale, cu seringi sau cu tuflici (cornet)
Tara, tara vrem ostasi
Castel 1,2,3; sau castel simplu, sau 7 pietre
• Prinsa pe cataratelea, sau atinsa sau prinsa Calare Leapsa
• Bataie cu bulgari de zapada, din spatele cazematelor, sau cu castane

3. Cu mingea:
• Tarile
Ratele si vanatorii
• Campionatele
• Voleuri
• Bucuresteana
• Tenis cu piciorul
• Rugby
• Magarusu

4. Pe trotuar:
• Sotron
• Plicul
• X si O pe trotuar

5. XXX games:
• Capitanul pif-pif cu alcool
Flori fete sau baieti melodii sau cantareti
• Pis, miau, zat
• Mama si tata
• Adevar sau provocare
Capra noua
• Lapte gros

6. Cu diferite obiecte:
• Praistia
• Taca sau peritica cu bani, calarita tot cu bani
• Turca sau taca cu bête
• Coarda
• Puncte sau cartonasele de la chibrituri cu pietre slefuite
• Plimbatul cercului
• Cutitasele

7. Divertisment la orice varsta:
• Ascunsa sau v-ati-ascunselea
• La perete la perete stop
• Baza
• Baba oarba
• Foc si apa
• Fripta
• Sticuluta cu otrava
• Matele-ncurcate
• Cum sare primul in apa sar si ceilalti

In cazul in care mai stiti si alte jocuri, uitate de subsemnatul, sunteti bineveniti sa completati lista prin comentariile voastre.

Hai copilarie…

  1. dar tu stii mult mai multe decat am jucat eu vreodata:)
    f bine ca ai facut lista….

  1. 17 iunie 2009

Lasă un comentariu