Mai tare ca ozone


Las praful din biblioteca pentru a posta ceva tare, astazi.

Ieri dupa-amiaza, ies din casa in care sunt tintuit datorita vremii neprielnice mersului pe 2 roti motorizate, pentru a merge cu un prieten (nu spui care, persoana importanta) sa isi echipeze “conserva” cu 4 cauciuce toamna-iarna. Cu noi, alt amic… cica atotstiutor in cauciuce. Asta din urma primeste un sms. Ce sms??? Am sa va esplicitez imediat.
Daca va mai aduceti aminte, eu imi aduc, in urma cu nici mai mult nici mai putin de 5 ani, pe timpul acela eram anul 2 la o facultate de perspectiva (va amintiti), o formatie necunoscuta, ajunge in topuri cu o melodie foarte frumoasa, si draga mie. “OZONE – DESPRE TINE”. Stiam versurile pe dinafara, le trimisesem chiar si unei febleti d`ale mele, in semn de dragoste si amicitie, si… prost am mai fost doamne. (greseala recunoscuta e pe jumatate iertata, nu?).
Legatura… unul din versurile melodiei suna cam asa… “Nu raspunzi la sms! Eu iti scriu atat de des…” A fost catalogat hitul anului, iar versul “nu raspunzi la esemes” (asta pentru intonatie) a fost declarat versul anului.
Amicul asta al nostru primeste un sms de genul… “nu raspunzi la semesugi!!!” Mi se pare mai ceva decat precedentul… deci e prea tare dom`le… continuarea??? Va las pe voi perversitati, ce sunteti, sa va dati cu parerea…
Vi-l imaginati pe domnul gadea… si pe domnul stan??
– Domnuuuuu… Gadea!
– Da domnuuuuu… Stan!!
– De ce nu raspunzi, domnuuuuu Gadea, la semesugi?!?
Extraordinar sms-u`. Felicitari celui care l-a inventat!
Un video pe mtv, imi atrage atentia in aceste momente “guru jesh project – infinity” – daca ca am retinut bine.
Va salut cu traditionalul… “nu spuneti nu… la tot, la naiba…”

  1. 🙂 🙂 🙂

    Bine ca n-ai dat-o p’aia cu 1 Ron spaga 🙂 🙂 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

