Arde sau nu???


Cum ar zice batranii, „nu arde maica, de vreo cateva zile!”

Era sa-mi rup gatzii aseara pe Bd-ul Mihail Kogalniceanu. De ce? Pai iluminatul public stradal, lasa de dorit. De aia. Si acum o saptamana tot la fel. Si acu` vreo doua saptamani idem. Culmea e ca prin satul vechi  (adica peste linie) toti stalpii aveau lumina (str. Stefan cel Mare, capat Baza de receptie). Sa fie de vina tehnologia noua, pe baza de senzori, adusa la cunostinta de prietenul meu? Rugam cu respect administratia comunala sa ia masuri si sa rezolve problema, ca nu de alta dar daca nu stiati (pentru cititorii mai tineri) taxele locale, care insemneaza: iluminat public, paza, poNpieri, gunoi (sa nu mai deschid subiectul din nou, ca s-asa n-are finalitate) insumeaza pe an 104,4 lei, sau pe langa suma asta. Eu is mai rebel din fire, si nu platesc pana nu vad rezolvate treburile. 😉 Glumesc. Ca doar nu platesc eu efectiv. Deocamdata.

Problema cu iluminatul public e mai veche.  Cerem rezolvare, va rugam!!!

Maine revenim la kinetoterapie.

UPDATE…

Vineri, 20 februarie, strazile Venus, Jupiter si Saturn, cunoscute si sub numele de linia 1, linia 2 si linia 3 😉 (nu neaparat in aceasta ordine) nu aveau luminia. Deci vinerea e „post” pe respectivele strazi!

    • Stel
    • 18 Februarie 2009

    E frumoasa si chinetoterapia…
    Si cu stalpii asta e…. tehnologie ieftina cu senzori de miscare ! 😀

    Venind vorba de tehnologie, curand, am descoperit tigara electronica!!!
    Ce stii de treaba asta? e buna, nu e buna?
    Eu stiu doar ca fumul de la aceasta tigara nu-i afecteaza pe cei din jur (fumatorii pasivi). Mi se pare o idee super, dar sunt cam scumpe 300 RON.

    • Cristian
    • 18 Februarie 2009

    ai descoperit inseamna ca o si folosesti (la tigara ma refer)… eu am vazut chiar azi un afis prin focsani. Nu stiu, nu cunosc, nu ma intereseaza, mai ales la cat mi-ai zis ca valoreaza. Mai bine fara!

    • Stel
    • 19 Februarie 2009

    Nu, nu folosesc, am descoperito pe internet… ideea e ca sunt un fumator pasiv si asta ma deranjeaza… nu fumez, dar inhalez fumul altora.
    La noi la birou, se fumeaza in logie (un fel de balcon inchis), dar ajunge fumul si inauntru si deci… fumez pasiv.
    Ideea cu tigara le-am dato colegilor… e o tigara care nu se termina niciodata, o cumperi, ii pui baterii si cartuse si fumezi.
    Tigara respectiva mai are si avantajul ca fumul nu deranjeaza pe nimeni din jur si te sjuta sa te lasi de fumat….
    Sanatate maxima… ca eu sunt putin racit.

    • just me
    • 19 Februarie 2009

    Inainte de a expune o idee,ar fi indicat sa te documentezi mai intai!
    De retinut pentru tine ar fi faptul ca : pentru iluminatul pubic nu se percepe taxa din partea cetatenilor, deci nu este taxa locala. In plus, facturile ELECTRICA pentru iluminatul public au ajuns la peste 13000 lei/luna, motiv pentru care a fost necesar ca iluminatul public pe str. Mihail Kogalniceanu sa fie intrerupt in zilele de marti si joi.

    • Cristian
    • 19 Februarie 2009

    Interesant de stiut ar fi cum s-a ajuns la alegerea strazii principale, ca fiind privata de lumina (s-a tras la sorti? ori s-a folosit vrun algoritm. Mai sunt si alte strazi implicate?), nu de alta dar tot vad ca esti in tema. Si daca tot sunt carcotas, de ce tocmai marti si joi? Nu sunt zile de post? Sau e mai putin circulata strada in respectivele zile. Sau poate ca din contra, este intens circulata de masini, care ar face putina „lumina” cu farurile.

    Si eu care credeam ca platim lumina de la stalpi. Un lucru bun, pe care nu il stiam. Numai sa fie asa! 😉 Apropos… nu m-am documentat, pentru ca am facut o constatare, nu am ridicat o problema de interes comunal.

  1. Ce subiect dezbatut… la mine n-a avut succes 🙂
    Stel e off-topic, adica pe langa 🙂
    Iar stalpii nu-s pe senzori!!! (aberam eu…) 🙂

    • Cristian
    • 19 Februarie 2009

    @ Andrei-Daniel Lefter – care vara trecuta s-a insurat
    Daca nu te citeste cine trebuie… Tre sa le zici mai pe direct.

    Si daca stalpii nu sunt pe senzori, inseamna ca sunt pe eco.

    Apropos… circula un banc acum vreo cativa ani… Cica americanii au trimis un ambasador homosexual la Bucuresti. De ce? Pentru ca au auzit ca romanii ca sa faca ceva, trebuiesc impinsi de la spate!

    • just me
    • 19 Februarie 2009

    Din cate stiu in aceasta situatie sunt implicate toate strazile din localitate.
    Doresti un program de functionare al iliminatului public!?Mergi si intereseaza-te la consiliul local!
    Mai mult de atat nu te pot ajuta…

    • Cristian
    • 19 Februarie 2009

    @ Just Me

    Multumim pentru informatii.

    • Stel
    • 19 Februarie 2009

    Si cu tigara electronica….
    cum ramane? 😛

    • OMU
    • 20 Februarie 2009

    mai JUST ME sau YOU cum te numesti , dar facturile la Electrica le plateste cumva Primaria prin Consiliul Local ? si pentru ca stiu raspunsul urmatoarea mea intrebare este : de unde bani? nu din buget ? si bugetul nu e alcatuit si din sumele incasate ca taxe locale? Hai lamureste-ne , dar nu cu sictir si greata ca pana acum ca dupa comentariu sunt convins cam 85% ca esti din primarie. Poate ne dai si programul iluminatului , nu ar fi bine?

    • Cristian
    • 20 Februarie 2009

    @ OMU

    Bine ca n-ai zis mai multe procente. 😉 Noroc cu netu` 😉 Nu stie programul iti zic eu! Stiu de pe surse… La bunicamea (str. Stefan cel Mare nr. 17) nu arde becu la stalp, si am inteles… tot pe surse… ca nu sunt fonduri pentru un bec… Pai ce ne facem?

    Vocea ferma a lu` domnu` OMU, sper sa faca mai multa lumina decat este pe strada. Acum sa nu generalizam, ca in toate cazurile. Inteleg ca tre sa facem economie pe timp de criza. Da macar, io zic ca mai eficinet ar fi… un stalp da, unu nu… luminat! Parerea mea!

    Apropos… asta ca fapt divers. Aseara, joi 19 feb. 2008, au mers becurile de la Dumbraveni pana la farmacie, centrul fiind iluminat de mintea „intelectualilor” surprinsi pe strada la orele serii. 😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

