Jocuri si joculetze


Asa cum am promis, pe jumatate normal, am elaborat lista cu jocurile copilariei, care mi-au trecut prin minte. Am incercat sa le categorisesc dupa mai multe criterii, astfel:
– Jocuri cu carti de joc;
– Jocuri pe echipe;
– Jocuri cu mingea;
– Desene pe trotuar;
– Jocuri cu diferite obiecte;
– xxx games;
– Divertisment la orice varsta.

Datorita unor inconveniente tehnice, am decalat cu o zi, marea „jucariada”. Promit, ca de obicei, sa ma revansez.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

