Picatura chinezeasca


Cand ai la dispozitie atatea mijloace de comunicare, vezi telefoane mobile, messenger, etc., ai impresia ca esti la doi pasi de interlocutorul tau, nu realizezi deloc distanta care va desparte, dapai conditiile atmosferice diferite in care va aflati. Spun asta pentru ca am constat ca in timp ce la mine ploua fara incetare de doua zile, la Bucuresti e soare si bine. Deocamdata.
Eu insa trebuie sa imi gasesc o activitate de week-end cat mai prolifica, ce va trebui sa imbine utilul cu placutul, sau numai placutul, ca vorba aia e timpul liber dat de la stat in care necesar e sa iti incarci bateriile pentru saptamana ce urmeaza. Dar cum acele vremuri au trecut, si prin aceasta ma refer la vremea “regretatului”, in care sfarsitul de saptamana era intocmai pentru a iti vedea de tine, acum mai nou, cei ce vor sa prospere atat intelectual cat si financiar, au nevoie sa se “refugieze” in carti. Fie ele beletristice sau de specialitate. In functie de ce zisei in fraza precedenta.
Personal sunt arestat la domiciliu, datorita conditiilor meteo nefavorabile iesitului in aer liber, basca mai sunt la limita si cu proviziile de ordin alimentar in care se incadreaza si apa de consum. Cu asta cred ca as gasi o forma de a mi-o procura, din natura. Pun bidonul la strasina blocului. Oricum cred ca e mult mai sanatoasa decat cea de la robinet (dam si cu tamaie).
Revenind la o forma de “a pierde vremea”, ceea ce e la moda acum in Romania, mai ales la stat, am nevoie sa gasesc o forma de recreere si desprindere din cotidianul comunist in care am intrat, mai ales ca am terminat “Sfarsitul Ceausestilor”. O carte care merita citita, pentru cultura noastra generala, si din care aflam, daca cumva nu stiati, sau ne confirma, ca astazi in Romania ne conduc si se afla in toate structurile de stat oamenii care au avut de aface cu “revolutia” (a se citi lovitura de stat) din 1989. Iar daca nu se afla acolo sus, ei sunt cei care pe drept vorbind si total eronat acuzat “raposatul”, au submiat economia de stat, ei cei din linia 1, top milionari. Ei ar trebui judecati si impuscati intocmai ca “animal salbatic”, confiscandu-le averile si folosind acei bani pentru a repune pe sine, ceea ce era odata Romania. Voi reveni cu un articol special despre cartea mentionata, pentru ca scoate la iveala niste fapte odioase, de care mai tarziu vor suferi toti romanii, prin portretul creionat in minte de toate statele europei si nu numai.
Asadar am de ales intre: internet, Marcel Proust – In cautarea timpului pierdut, si o carte de specialitate in limba engleza.
Astept soarele si pe strada mea. Sa imi pot “permite” sa ies din casa pentru a-mi procura cele de-ale gurii. In conditiile actuale, nu cred ca il vad cat de curand.
Sa vina monarhia… sa vina regele!!!

P.S. Aveam 7 ani cand am plans ca l-au omorat pe Ceausescu!

    • omulvaly
    • 26 Iunie 2010

    Sa nu uiti sa schimbi bidonul de la streasina ca s-a umplut !

  1. sa nu uiti cum te strigam cand erai mic

    • Sa stii ca unu` cu o porecla asemanatoare e bine prin Bucuresti!!! 😉
      Nici tu sa nu uiti ca esti de la Gugesti.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

