Banii jos… ochelarii la usa


N-ar face romanul ceva bun si frumos nici daca il pici cu ceara. Problema n-ar fi prea mare, ca doar ne stim, daca n-ar respecta celebra zicala „capra raioasa tine coada sus”. Dovada?

Anuntat cu surle si trambite saptamana trecuta, ziarul gazeta sporturilor varianta 3D, a fost cred un esec total. Cel putin din punctul meu de vedere. N-am prins editorialul de saptamana trecuta, in schimb, domnii… asa cum le sta bine mai si persevereaza. Nu mai dau dictonul latin, ca ma ia Cristean in vizor (nu prea agreaza proberbele… poate ca si pentru ca sunt reale ca dracu`).

Cutreierand presa sportiva, citesc azi ca celebrul ziar scoate o noua editie tridimensionala cu ochelari cu tot. Eu care de mult incercam sa gasesc o pereche mai usor, adica sa nu dau comanda pe net… etc, ma reped cu sacul la pomul laudat. Numai ca stupoare… evident dupa ce am cumparat celuloza de sters la dos. Ochelarii erau de fapt niste… panarame.

Bine, bine… o sa spuneti. La 1 leu si 50 bani, la ce te asteptai!?! Pai stai sa vezi la ce ma asteptam. M-am inarmat cu lovele strasnice la mine, cu buzunarele doldora de bani, mai mai zic, nu voi avea bani sa satisfac pretentiile financiare ale trustului antenist. Ca daca tot dau niste ochelari ma asteptam la vreo 5 lei ziarul. Dracu` stie! Macar sa ii folosesc si eu la niste filme 3D.

Da cea mai tare minciuna e ca the sun, celebrul editorial britanic ar colabora cu gsp, intru aceasta minunatie. Eu n-am gasit nimic pe situl acestora, dar daca voi ma puteti contrazice… n-am nimic impotriva. Cert e ca asa cum am inceput, romanul nu face nimic bun in tara asta. Subliniez. In tara asta. Cei plecati acolo invata respectul pentru oameni si pentru ceea ce le pun acestora la dispozitie prin: produse si servicii. Dar cum unii nu-si uita locurile de unde au plecat (coada vacii), si raman tot aceeasi neciopliti… dar asta e alta discutie, cum s-ar zice.

La revedere, va spunem, la revedere… ca tot fac ei reclama in frunte cu capinanu` la beutura!!!

  1. :))) mi-ai dat o idee buna.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

