Aruncati hartia pe jos… SERIOS


Manat de spiritul civic-ecologist, ma trezesc ieri dimineata sa adun toate caietele si cartile fara de trebuinta de prin casa pentru a le duce la un centru de colectare a hartiei. Singurul gasit de mine pe net in Focsani… REMAT VN. Dau vreo doua telefoane, si ma interesez unde e sediul. Prima greseala facuta… nu am intrebat cat e kg.

Ajung la Remat Focsani. La poarta, celebrul portar arogant. L-am intrebat politicos daca aici pot aduce niste hartie, si nu s-a sinchisit sa imi zica decat un DA. Nu… vezi du-te acolo, fa aia, etc. BUGETARI banuiesc. Da-i afara Base. Intreb un baietas pe acolo cum sa fac, si imi zice ca e cineva „mai incolo” care cantareste la cantarul mic. In fine, ma invart eu pe acolo putin, nu era nimeni la cantar, evident. Dupa ce am inceput sa strig pe acolo… ba care esti aici, vine unu si imi cantareste hartia. In acest timp se da in vorba de un bon pe care trebuia sa il iau de la o ghereta. Aici interesanta treaba. Dupa ce ca avea ala geamurile fumurii la ghereta de nu vedeai inauntru, m-ai avea si geamul de „relatii cu clientii” prin spate. Initial am zis ca e inchis. M-am invartit eu pe acolo putin, da martalogul sa nu strige si el… bah franache is aici ma! Nu… el ma vedea pe mine, eu p calului pe el. Era cat p-aci sa fortez usa pe care era lipit un afis… interzis persoanelor neautorizate.

Ce-mi zice martalogu`. Da stiti ca e kg de hartie 5 bani. Eu arogant… Nu ma intereseaza bah… am venit sa scap de ea intr-un mod eco. Si iau bonul in zeflemea. Ma intorc la nea cantarul care imi trece averea. 14 kg. Fac o socoteala de clasa a II-a a militianului, si zic. 70 bani. 7 000 de lei vechi. Ei… n-are importanta, eram convins sa continuu intru ecologie. Ma duc la p belita ala.

Aaaaa. 0.05 de inmultit cu 14 = 70 bani. N-am sa va dau! Ce mah? N-am marunt sa va dau. Cum mah sa n-ai? Io-te ca n-am decat de 1 leu.

Sa te f..t. Cu hartia ta cu tot. Si cu m m de m. etzetera, etzetera.

Am plecat nervos de acolo. De acum incolo nu mai duc nimic. Mai bine le las in fata blocului noaptea. Ca s-asa platesc gunoi. Asa ca de ce sa fiu eu ecologist??? Sa fie altii in locul meu. Mi-a ajuns si cu ecologia.

Limbaj tendentios si plin de vulgaritati prescurtate. Tine-ti copiii deoparte! Urmeaza ROMTELECOM. Cu bulina rosie.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

