Move on…


M-am mutat in Bucuresti… cu serviciul. Daca n-ar fi fost nevoie de… nu as fi facut-o in ruptul capului. In fine… nu ma faceti sa regret. Deja m-am trezit in prima dimineata la 5.45, din prea mult stress probabil, avand in vedere ca era prima zi de munca. Am ajuns la serviciu la 7.10. Am constatat ca e prea matinala ora, asa ca a doua zi… am intarziat 10 minute, programul incepand la 7.30. Deci mai am pana sa imi reglez ceasul biologic pe ora de aici.

Intamplare marca inregistrata la mine chiar din prima zi. Dupa serviciu trebuia sa fac vreo 10 min cu metroul, in schimb am facut 30 min. In fine… se intampla. Ajuns la o banca din centru, ma incumet sa scot niste lovele. Si-mi zice casiera… o pitzi… sa va dau mai marunt? Ca nu prea au astia sa schimbe in zona. Zic… n-are importanta. Daca imi dati intregi cheltui mai putin. Asa ca mai bine asa. AAA Asa faceam si eu cand eram mica.. tineam sa am bani intregi ca sa nu cheltui si sa intru in ei. Eu: unii dintre noi au ramas cu sechele de mici… 😉 Pitzipoanco. Da daca mi-a placut sanatatea si nu banii, m-a facut mama kinetoterapeut si nu casier. Avantaj KURnicova.
Programul e destul de lejer in aceasta perioada pe la serviciu. Asa ca e bine deocamdata.
Sa ne-auzim de bine.

P.S. In ultima vreme am luat parte la cea mai frumoasa nunta

  1. Hai ca postarea asta a ta e de doua ori pentru mine!!!
    1. Merci pentru linkul la articolul cu nunta si pentru cuvintele frumoase, si pentru ajutor, si asa mai departe… 😉
    2. Pentru intamplarea povestita, pentru ca ma obligi intr-un fel sa-ti povestesc si eu ceva asemanator, tot cu o pitzi la un ghiseu.
    Ante Scriptum: Pentru relatarea urmatoare am primit acordul sotiei.
    Ma duc la o banca sa-mi inchid un cont (deh, daca am prea multe 😉 ). O domnisoara blonda (la propriu) imi cere buletinul. Dupa ce isi noteaza datele din buletin in loc sa-mi inapoieze buletinul imi intinde telefonul mobil.
    Ea: – Ma scuzati… (putin jenata)
    Eu: – Vroiati sa-mi dati telefonul?!
    Ea: – V-ar fi placut…!
    Eu: – Nu multumesc, sunt casatorit (ridicand mana si aratandu-i verigheta 🙂 )!
    Ea: – NuNuNu…. (jena totala, ea crezand ca am inteles eu gresit)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

