Pagini


Tocmai am terminat de citit o carte remarcabila din punct de vedere intelectual daca ma lasati sa citez din clasicii mei in viata. Psihologica, actiune captivanta… etc. Crima si pedeapsa se intituleaza, scrisa de „idiotul” – Dostoievski. Inainte de a ma apuca cu nerabdare de o noua lectura a sa, incerc sa citesc una si mai si… Shining. Filmul l-am vazut de mai multe ori.

Ce m-a frapat a fost faptul ca aceasta carte Shining are 554 de pagini intr-un singur volum. Crima si pedeapsa insuma 600 in doua volume. Oare de ce exista aceste discrepante intre cele doua carti. Oare nu puteau fi legate cele doua volume ale autorului rus? Sa fi fost ele concepute astfel si pentru a pastra originalitatea scrierii nu s-au legat? Ori poate din ratiuni strict financiare au aparut in doua volume? Inclin sa cred cea de-a doua varianta, deoarece am vazut la un prieten si varianta mai lunga.

Voie buna…

  1. Da, eu am citit varianta intr-un singur volum, dar cu pagini inversate… 😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

