Inapoi la munca bah… basestilor


Au trecut si zilele de vancanta, concediu, leneveala chiar daca vremea te indeamna la mai multe practici cu care te-ai obisnuit in zilele de sarbatoare din ultima perioada. Pentru mine au fost cele mai frumoase si mai asteptate. Nu stiu de ce… adica stiu de ce dar nu va spun.

Plecat in concediu odata cu sarbatorirea celebrei iliade (iliescu – revolutie), am reusit rapid sa incalzesc cei patru pereti ai casei prin ritualul focului, ceea ce s-a dovedit a fi mai greu la inceput, soba devenind o virgina a sezonului ce s-a lasat greu excitata de flacarile lemnelor ude din magazie.

Impatimit al craciunului, am impodobit si un brad. In sufragerie, unde temperatura nu trecea de 10-12 grade initial. Ce mai atmosfera feerica de craciun. Lipsea zapada. Oricum am tratat cu vin fiert si n-am mai simtit capriciile camerei cu practic 4 pereti in afara casei. Compania craciunitei n-a lipsit deloc. De fapt ea a fost cea care mi-a fost alaturi la impodobitul bradului si nu numai…

Zilele de Craciun au fost sarbatorite in familie, la bunici. Mos Craciun venise mai demult. Nu prea tinem la desfacutul cadourilor in chiar ziua de craciun sau de ajun. Am mers si cu uratul… sau cu uritul. O mai veche datina de-a mea. 😉

Reverbulionul s-a savarsit in capitala, intr-un pub irish, cu de toate. De la muzica live din partea tuturor, atat a solistilor profesionisti dar si a noastra cei cu karaoke in sange, sau cu mai putine inhibitii de voce. Am sustinut un recital cu cei mai celebri karaoki, prietenii Andy, Tavy si Ady, dar nici sopranele Aly, Ralu, Simo si Lavy, nu s-au lasat mai prejos. Am cantat si ne-am incantat cu repertorii: Jenny`s got a gun, ub40, queen sau nu am chef azi. Momentul de maxima audienta a fost de partea lui Ady, care a interpretat in stilul caracteristic un bamboleo de invidiat si pentru gipsis. Mancarea si bautura n-a lipsit, ba a mai fost si pe saturate. Artificii si pocnitori.

Dupa inca vreo 4 zile de odihna, am inceput si serviciul. Eeeeee. Chiar ma plictisisem acasa, ma apucasem de stricat si instalat un GPS, de urmarit Quantum Leap si asteptand Lie to me si House M.D..

La multi ani pe 2011, sa aveti parte numai de impliniri si bucurii tot anul. Vremea e frumoasa… ninge, copacii sunt mirifici in alb si gri, tramvaiele sunt pline de oameni ce merg in campul muncii domnule Basescu. Sa munciti bah, ca sa traiti bine!

Pe curand…

  1. A fost frumos! Asteptam poze!!! 😉

    • OMU
    • 5 Ianuarie 2011

    ai si tu un pic de comunism 🙂 la multi ani!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

