Jupuila


Mare prozator Marin Preda. Cel mai indragit personaj desprins din carti, pentru mine il reprezinta Ilie Moromete. Roman devorat intr-o clipita, datorita umorului evidentiat de catre autor prin viata satului romanesc de la inceputul secolului 20, Marin Preda a construit prin Ilie Moromete, tiparul taranului roman, iubitor de cultura, politician „indarjit”, monden, dar confruntat cu „crizele financiare” ale momentului.

Insa Marin Preda nu l-a construit numai pe Moromete. La sustinut prin diferite personaje secundare, care mai de care mai tragi-comice. Unul din ele era perceptorul. Functionarul public din zilele noastre, care parasea biroul, ceea ce in cazul nostru nu se intampla, executand munca de teritroiu. Ce facea el? Percepea taxele statului. Impozitele mai bine spus.

Ei cu un astfel de perceptor ma confrunt eu de ceva timp. Primesc mai nou telefoane pe mobil, prin care sunt instiintat ca abonatul romtelecom, adica mama mea, are un debit in valoare de… vreo 2 luni restanta la plata serviciilor furnizate de telefonie fixa, internet si tv. Pana aici nimic neobisnuit, avand in vedere timpul tot mai scurt pe care fiecare il are la dispozitie zi de zi pentru efecturarea platilor. Neglijenta sau lipsa timpului, cam tot pe acolo. Recunosc. Iertat pe jumatate!?!

Insa ceea ce ma enerveaza cel mai mult e urmatorul lucru. In urma cu vreo luna, am telefonat romtelecom, cu gandul de a rezilia la termen serviciul de internet, deoarece nu il mai folosesc, fara a mai plati celebrele taxe pentru reziliere, datorita ajungerii la termen a contractului. Aceeasi situatie si in cazul Dolce. Vorbind cu o duduie la telefon, imi propune sa prelungesc contractul. Atentie! Eu nefiind abonatul titular. Si zic… nu multumesc. Vreau sa renunt. Atunci, spune ea, am nevoie de o cerere scrisa de mana de catre d-na, in speta mama, precum ca doreste rezilierea contractului, alaturi de o copie de pe buletin. Bine, bine dar de ce nu pot rezilia eu? Simplu… NU SUNTETI TITULARUL iar eu (operatoarea) nu pot face un abuz! Foarte bine, dar daca semnam un nou contract? Nu faceati un abuz? Pauza! N-a mai zis nimic. Pentru a trece peste momentul jenant la care fuse supusa.. am continuat convorbirea spre alta directie.

Mai nou, primesc telefoane pe mobil, pentru a plati aceste restante, adica sa aduc factura la zi. Ma rog.. e in urma cu o luna. Dar in fine… obligatia e obligatie. Si ma suna o duduie, pe mobil ca sa platesc eu obligatiile mamei. Pai ce treaba am eu cu abonatul, daca eu in numele lui nu pot renunta ci doar ABONA, la serviciile voastre. Prin deductie logica, daca nu pot face aceste lucruri, de ce sa ma suni tu pe mine Romtelecom, sa platesc? Ce treaba ai tu cu subsemnatul? Norocul ei ca nu aveam semnal si nu puteam initia aceasta discutie. Insa cu prima ocazie, ii voi ruga sa stearga acest numar de mobil din baza lor de date, pentru ca nu apartine mamei, si ca atare n-au ce discuta cu mine. Daca vor o convorbire cu mama, sa sune pe fix. Oricum nu le raspunde nimeni! 😉 Haahahahahahhahaha

S-au cam invatat sa hartuiasca clientii domnii Romtelecom. Oricum sunt in pierdere si in cadere libera. Mai am una cu Cosmote… dar asta pe viitor.

Pace tie consumatorule!!!

  1. Bune astea! Sa le publici sa afle lumea cum isi bat astia joc de clientii lor! Mama lor de hoti!!!

    • LILI
    • 25 August 2011

    E O MARE GRESEALA SA ITI FACI ABONAMENT LA ROMTELECOM

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

