Rrromtelecom – 28.02.2011 – trezeste-te


Criminal! Tocmai reciteam cele scrise anterior in legatura cu plata serviciilor mele catre romtelecom, cand suna telefonul. Banuitor raspund. La celalalt capat al undelor, duduia rrromtelecom. De altfel, nu vreau sa fiu rau, ea chiar mi-a vorbit frumos. Si eu la fel. Mi-a spus daca poate lua legatura cu mama, ceea ce i-am raspuns negativ, acest numar de telefon mobil, nefiind al ei. Bine inteles ca stia cu cine vorbeste, ca tot ea ma sunase saraca si vineri. Si imi zice, stiti cum pot lua legatura cu d-na? Pai sunati pe fix. Am sunat dar nu raspunde nimeni… Mai insistati. :)) Dar alt numar de telefon la care sa sun? Nu am cunostinta iubita, zic. Dar, daca revin cu un telefon pe acest numar mai tarziu o pot gasi? Don`soara, nu mai locuiesc cu mama de mult, zic, nu aveti de ce sa reveniti. Dar dumneavoastra stiti cine se ocupa de platile d-nei? Aici i-am servit o perversa de la Gugesti. Habar n-am, spusei eu plictisit.

In concluzie, sper sa nu ma mai sune, ca n-are de ce. Plata se face oricum. Chestia cea mai criminala e ca am primit mai nou un mail trimis astazi, prin care sunt instiintat ca daca nu voi plati factura, serviciile acordate vor fi taiate din data de 23.02.2011. Tare nu? Rrrromtelecom rules!

Update. Nu-mi vine sa cred. Cat de jentant poate fi. Imi trimit (si asta nu e prima data) mesaje pe mobil… Pentru a evita suspendarea serviciilor, care oricum sunt suspendate de pe 23.02.2011, va rugam sa platiti factura romtelecom.

Aloooooo! M-aude oare cineva? (vers din paraditii), ce treaba am eu cu mama? De ce sa ma deranzezi pe mine, romtelecom, cand eu nu sunt abonatul tau. Ce treaba ai tu cu mine? Hartuire. Vorba aia. Hartuire hartuire, dar s-o stim si noi!

Foaie verde si-o sipica/Plateste foncirea, nenica!

Update la update… Am sunat plin de draci la ei, si i-am rugat frumos sa ma scoata din baza de date cu numarul de mobil de acolo, pentru a nu ma mai deranja. Sper sa fi avut succes. I-am spus si operatorului respectiv, ca nu am nimic personal cu el, si nici cu vreun coleg de-al lor, dar atata timp cat eu nu pot face nimic in numele mamei mele privind serviciile romtelecom, nici ei sa nu ma deranjeze cu plata acestora in numele mamei mele.

Am infrant!

  1. stai linistit. retardaj exista si la brd, si la rds, si la finante, ba chiar si la aol. asta-i pretul de platit pentru ca traiesti intr-o lume populata. cu oameni. vii. deocamdata.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

